2009 yılının ilk 3 ayının bilgisayar satışlarının açıklandığı IDC verilerine göre bilgisayar sektöründe ürün ve reklam yatırımına devam eden Casper, masaüstü ve dizüstü bilgisayar satışları toplamında yüzde 15 artırdı.
Rapora göre, 2009 yılının ilk çeyreğinde Türkiye pazarında 600 bin adet bilgisayar satışının 83 bin 280’i Casper tarafından gerçekleştirildi. Casper ayrıca, notebook pazarındaki yüzde 29’luk düşüşe rağmen, yüzde 95’lik bir büyüme gösterdi.
Casper masaüstü bilgisayarda 44 bin 261 adet satış rakamıyla yüzde 15,1‘lik pazar payına sahip oldu. Dizüstü bilgisayarda ise 39 bin 019 satış adeti ile pazar payını yüzde 12,7’ye çıkaran Casper, bir önceki yılın aynı dönemine göre notebook’ta yüzde 95’lik rekor bir büyüme gösterdi. Böylelikle 2008’de yüzde 10 olan Casper pazar payı 2009 ilk 3 ayında yüzde 14’e yükseldi.
Intel, GFK perakende araştırmasına göre Casper’ın Ocak ve Şubat aylarında hem masaüstü hem dizüstü bilgisayar kategorilerinde pazar lideri olmasını ödüle layık gördü. Bu yıl Prag’da düzenlenen ve EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi) bölgesinde faaliyet gösteren 600 PC üreticisinin katıldığı Intel Solutions Summit toplantısında Casper’a bu alandaki başarısı nedeniyle ödül verildi. Ödülü Intel EMEA Kanal Müdürü Maurits Tichelman’ın elinden alan Casper Pazarlama Direktörü Feray Karaman ise “Casper olarak bugüne kadar yaptığımız bütün yatırımlar sonucu bu ödülü almak, hem Türkiye hem de Casper için onur verici. 2009 yılını da lider olarak bitirmek en büyük hedefimiz” dedi.